HubSpot CMS

HubSpot CMS: beheer, meet en pas al je content aan op één plek. Zonder IT.

Wanneer je je website bouwt op het CMS van HubSpot zet je geen op zichzelf staand product, maar een compleet contentplatform neer. Het is een toekomstgerichte en schaalbare oplossing waarmee je websitebezoekers, leads en zelfs aanvragen van klanten genereert. Marketing is ‘in charge’ over een website die is geoptimaliseerd voor alle apparaten, en die praat met al je andere Marketing tools.

Demo aanvragen
HubSpot CMS

HubSpot CMS: wat is het?

Met het Content Management Systeem van HubSpot zijn Marketeers in staat webpagina's, landingspagina's en blogs vanuit één platform te lanceren, beheren, analyseren en optimaliseren.

Het is een standalone CMS, en te combineren met de all-in-one Marketing en Sales suite van HubSpot: het CRM en de Marketing, Service en Sales hubs.

Huidige uitdagingen voor Marketing Managers

Van alle kanalen en tools die je met Marketing inschakelt om in contact te komen met je toekomstige klanten staat er één centraal: de website. Hoe richt je dit kanaal in als magneet van waardevolle website-bezoekers, gekwalificeerde leads en contact-aanvragen?

Je website als bron van new business

In dit digitale tijdperk lezen klanten zich online in over je producten en diensten. Daarom is je website idealiter je beste Salespersoon: 24/7 vindbaar voor potentiële klanten, met kennis en adviezen voor de juiste markten en doelgroepen. Je bent dan niet geholpen met een statische website, die bovendien door de IT afdeling wordt beheerd. Hoe vertaal je de groeiambities van je organisatie door naar een website die continu meebeweegt met je veranderende organisatie? En die voor traffic, leads en zelfs contact-aanvragen zorgt?

Creëren van een toekomstbestendige Marketing-suite

Moderne Marketeers werken dagelijks met een indrukwekkende mix aan kanalen en tools. Je onderhoudt een website, landingspagina's en wellicht een zakelijk blog. Bezoekers trek je aan met behulp van SEO en SEA software. Naast meten of dat werkt met behulp van Analytics tools, wil je ook nog in contact komen met je doelgroep via E-mail, chat en social media. Al deze losse tools managen kost echter veel tijd. Dit komt niet alleen de efficiëntie van het team niet ten goede, de oplossing is ook niet schaalbaar en beweegt niet mee met je processen en de ontwikkeling van je team.

Marketing meer 'in de lead' laten komen

De tijd dat Marketing enkel verantwoordelijk was voor mooie folders en brochures is voorbij. Wil jouw organisatie zich als marktleider positioneren? Dan verschuiven de taken van Marketing steeds meer naar het genereren van gekwalificeerde leads voor Sales. Echter wordt Marketing in een B2B omgeving vaak nog gepercipieerd als ondersteunende functie. En zwaait de IT afdeling – als het om de website en het gebruik van nieuwe tooling gaat – vaak nog met de scepter. Om plannen echt van de grond te krijgen wil je met Marketing de banden met Sales en de directie aanhalen. Draagvlak leidt immers tot meer slagkracht en budget.

Sturen op algehele (online) prestaties: traffic en leads

Je wil graag weten welke inspanningen van Marketing zorgen voor meer website-bezoekers en leads. Hoe beweegt de potentiële klant zich precies over je website? Wat leest en download diegene? En: welke lering kan hieruit worden getrokken om de website gebruiksvriendelijker en conversie-geoptimaliseerd te maken? Als Marketing Manager wil je ten alle tijden in staat zijn een heldere rapportage te geven van je online prestaties. Zodat je, afhankelijk van met wie je praat, kunt in- of uitzoomen op specifieke onderdelen.

Bouw een website die traffic, leads en klanten genereert. En die integreert met al je Marketing tools

Van personaliseren per pagina tot optimaliseren voor een hogere conversie: het CMS van HubSpot zet de marketeer centraal. Zo kun jij, op jouw beurt, hetzelfde doen bij je potentiële klanten.

Mobiel en responsive, op elk apparaat

Je toekomstige klant beweegt zich vrijelijk over je website en andere kanalen. Of zij nu op kantoor zijn of onderweg – op elk apparaat en op elk gewenst moment kunnen ze meer leren over jouw oplossingen, producten en diensten.

Beheer al je content op één plek


Een HubSpot website gaat verder dan een Content Management Systeem. Analyseer, manage en gebruik de data die je website pagina’s, blogs en landingspagina’s je geven en vorm zo een 360 graden klantbeeld.

Marketing aan de knoppen. Niet IT.


Een goede website is continu aan verandering onderhevig. Klop niet voor elke kleine wijziging op de website aan bij je collega’s van IT, maar pas content aan wanneer dat nodig is. Zo acteer je snel op de ontwikkelingen in de markt en geef je je thought leadership verder vorm.

Gepersonaliseerde (smart) content


Help bezoekers verder met hun uitdagingen door content op je website te personaliseren. Op basis van locatie, taal, apparaat of zelfs de activiteit van één specifieke lead komen ze nog sneller uit bij de juiste oplossing of dienst.

Traffic en leadgeneratie staan centraal

Het CMS van HubSpot is gestoeld op de Inbound filosofie. Niet storen & afstoten, maar helpen & aantrekken! SEO, leadgeneratie en conversie zijn dan ook onlosmakelijk verbonden met de mogelijkheden van dit CMS.

Een CMS waar óók IT blij van wordt

HubSpot CMS is een ontzorgende SaaS oplossing, met: CDN, AMP support, template editor, 2FA met SMS en Google Authenticator, gratis SSL certificaat, SEO optimalisatie, Firewall/VPN, IDS, WAF, DDoS Mitigation, Pro-actieve scanning en network testing, SSL Protection, geen extra hosting- of onderhoudskosten.

HubSpot CMS: een contentplatform waarmee je met Marketing zichtbaar bijdraagt aan de groei van je business

Met het CMS van HubSpot beheer, meet en pas je al je content aan vanuit één platform. Met de verschillende functionaliteiten die het Content Management Systeem rijk is staan Marketeers zelf aan het roer:

Analytics


Bewijs de ROI van je inspanningen met uitgebreide analytics. Draai rapportages uit en toon in euro’s aan hoe Marketing heeft bijgedragen aan de groei van je business.

Landingspagina’s


Leer met welke termen je prospects hun vragen formuleren en optimaliseer zo voor Google. Monitor of je vindbaarheid in Google verbetert – en houd in de gaten waar concurrenten op ranken.

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Deel je content actief en leid bezoekers naar je website. Plan berichten in op zakelijke en persoonlijke B2B social media accounts. Monitor bereik en interactie en meng je in relevante discussies.

Marketing Automation

Met de Marketing Automation tools van HubSpot krijg je inzicht in het gedrag van je leads, over alle kanalen heen. Pas met deze informatie je boodschap aan, en maak contact-momenten persoonlijk en relevant.

Lead management en nurturing

Weet wie je leads zijn én hoe ze zich bewegen over je kanalen – van de eerste tot de meest recente klik. Met gerichte workflows maak je op persoonsniveau de connectie en sluit Sales meer deals.

Call-to-Actions


Zorg ervoor dat bezoekers je website niet verlaten, maar maak CTA’s waar je prospects niet omheen kunnen. Houd bij wie, waar, wanneer klikt en werk aan de hoogste conversieratio.

Website

Bouw zelf je website – zonder dat je IT nodig hebt voor elke wijziging. Met de website marketing software van HubSpot zijn je pagina’s altijd geoptimaliseerd voor SEO – en te bekijken vanaf elk apparaat.

Social media campagnes

Deel je content actief en leid bezoekers naar je website. Plan berichten in op zakelijke en persoonlijke B2B social media accounts. Monitor bereik en interactie en meng je in relevante discussies.

E-mail marketing

Haal het maximale rendement uit het meest effectieve marketingkanaal, met je eigen templates. Personaliseer de onderwerpregel en inhoud en draai A/B tests om openratio en conversie continu te verhogen.

Paid campagnes (o.a. Adwords)

Maak het meest effectieve marketingkanaal een prettige ervaring. Personaliseer de onderwerpregel en inhoud, doe A/B tests om openratio en conversie te verhogen vanuit goed ogende templates.

CRM / Salesforce integratie

Koppel HubSpot aan je huidige CRM, of manage alles overzichtelijk op één plek met de gratis CRM software van HubSpot.

Zakelijk bloggen


Lanceer je contentmarketing strategie. Publiceer content die de vragen van je potentiële klanten beantwoord en ontvang – terwijl je bezig bent – SEO tips om te optimaliseren voor Google.

HubSpot in de media

“HubSpot provides one of the most comprehensive user experiences available. HubSpot stands head and shoulders above [others] when it comes to content. They also provide full funnel attribution and enables marketers to see all touch points with a client and not just last touch.”

Forbes

“HubSpot is the market leader for Marketing Automation”

G2Crowd

“HubSpot is #1 Marketing Automation Software”

TrustRadius

“HubSpot biedt het meest complete pakket, heeft ook de grootste aanhang en is de ‘thought leader’ wat betreft Inbound Marketing.”

Emerce

Vraag een HubSpot CMS Demo aan

Ontdek in een demo hoe een HubSpot website je in staat stelt je Marketing te professionaliseren – meer traffic, leads en klanten: