Contact
HubSpot Marketing Hub

Zet leads om in sales met HubSpot marketing automation software

HubSpot Marketing Hub

De HubSpot Marketing Hub is een CRM-gebaseerd marketingplatform dat ervoor zorgt dat je gevonden wordt, nieuwe mensen aantrekt en ze kunt nurturen tot leads waar sales blij van wordt. Omdat de Hub onderdeel is van het HubSpot platform, kunnen marketeers data centraal stellen bij alles wat ze doen. Dit betekent dat: data gebruikt kan worden om je doelgroep feilloos te segmenteren en te targeten, je gebruik kunt maken van automatisering om contacten te nurturen en warme leads door te geven, consistente content creëert zonder de hulp van een developer, je rapporteert over de ROI van je marketinginspanningen en je messaging consistent houdt over al je uitingen.

https://www.webs.nl/hubfs/HubSpot%20CRM%20platform%20Marketing%20Hub%20-%20legenda.png

Bereik je toekomstige klant met HubSpot marketing automation software.

Hoe gebruikers HubSpot waarderen
(6.004)
G2 Crowd
Bereik de juiste mensen
Verhoog je online traffic en autoriteit op elk willekeurig onderwerp.
Converteer meer bezoekers in klanten
Neem controle over je leadgeneratiemachine en perfect je marketing naar sales handoff.
Meet de ROI van je marketingbudget
Lever gedegen on-brand marketingcontent en meet hoeveel impact deze heeft op je resultaten.

Geef leiding aan je marketingteam op basis van prestaties en data.

Krijg inzicht in de volledige klantreis
Breng uw klantenreis eenvoudig in kaart met de HubSpot-marketingtools.
Organiseer alle marketingactiviteiten op één plaats
Coördineer meerdere assets, contacten en campagnes met HubSpot Marketing Hub als centraal punt.
Leg elke interactie tussen jou en je klanten vast
Volg je klanten en gebruik deze data om hypergerichte campagnes op te zetten die meer deals opleveren.
Verhoog de productiviteit van je marketingteam
Stel eenvoudig hiërarchische teams samen in HubSpot, zodat je team toegang heeft tot de juiste content in de portal.
Maak in enkele seconden volledig aanpasbare reports
Begin met het bouwen van aangepaste dashboards en verstuur ze rechtstreeks naar de inbox van je team.
Breng verslag uit over de statistieken waar je CEO ook daadwerkelijk iets aan heeft
Rapporteer resultaten met de multi-touch revenue attributie van HubSpot.

Beheer je marketingcampagnes efficiënter.

Personaliseer marketingberichten
Personaliseer je berichten met informatie die al binnen je CRM ligt opgeslagen.
Creëer content zonder de hulp van developers
Maak gebruik van de drag-and-dropfunctie om landingspagina's en e-mailtemplates te maken.
Zorg dat je bovenaan de zoekresultaten terechtkomt
Krijg advies over het optimaliseren van je content terwijl je die maakt, en meet de daadwerkelijke ROI van je SEO.
Volg de betrokkenheid van klanten automatisch
Maak en onderhoud relaties door de activiteiten van je leads te volgen.
Genereer Marketing Qualified Leads
Combineer doordacht ontworpen webpagina's met overtuigende, heldere copy en slimme CTA's.
Stop met het rechtvaardigen van je uitgaven
Track de ROI van je LinkedIn, Instagram, Twitter of Google advertenties.

Sneak peak: HubSpot Marketing Automation

Mark en Annebel nemen je in 2 minuten mee in de voordelen van de HubSpot Marketing Hub.

Vraag een HubSpot Marketing demo aan
20200928_Webs_022-9632
20200928_Webs_022-9632
20200928_Webs_022-9632

HubSpot Marketing fit assessment

Aan het oriënteren.

De HubSpot Marketing Hub is ideaal voor verschillende soorten marketingteams, maar is het ook geschikt voor jou?

Voordat je gaat investeren in de tool, zal een van onze HubSpot Experts je bedrijf beoordelen om te bepalen of HubSpot Marketing Hub aansluit bij je marketingstrategie en -processen.

Get a demo
webs-working2
webs-working2
webs-working2

HubSpot Marketing implementatie

Besluit genomen.

Je hebt besloten dat HubSpot Marketing Hub de juiste stap is voor je marketingteam en je bedrijf. Maar je hebt wel hulp nodig om het op de juiste manier te implementeren.

Samen met je team installeren we je nieuwe HubSpot Marketingtool. Daarbij staan we klaar met advies over o.a. leadmanagement, marketing automation, analytics en SEO.

Get a demo
20200928_Webs_077-1202
20200928_Webs_077-1202
20200928_Webs_077-1202

HubSpot Marketing Hub workshop

Tools geïmplementeerd.

Je hebt HubSpot Marketing Hub inmiddels aangeschaft, maar je vraagt je af of je team het wel maximaal benut.

Tijdens deze workshops zal een gecertificeerde Webs HubSpot Trainer controleren of HubSpot goed is afgestemd op de behoeften van je organisatie en je team instrueren in het gebruik van de tools.

Get a demo
20200928_Webs_016-4144
20200928_Webs_016-4144
20200928_Webs_016-4144

HubSpot Marketing training

Gevorderde gebruikers.

Je marketingteam heeft al een goede basiskennis van de Marketing Hub en begrijpt hoe die het best kan worden benut.

Maak je investering toekomstbestendig met een gedegen training, waarin je leert hoe je je HubSpot-portal op je marketingdoelen kunt afstemmen.

Get a demo

#unlockyourgrowth met de juiste expertise, capaciteit en services

Sluit je aan bij de ruim 150 B2B-bedrijven die ons hun digitale transformatie hebben toevertrouwd.

Get a demo

Zet je marketingteam in als drijver voor business groei

Krijg de strategische HubSpot-ondersteuning die je nodig hebt met onze Marketing Hub consultancy service.

Zorg dat je over de juiste competenties beschikt om je potentieel volledig te benutten

Breng de competenties van je klantgerichte teams en onze HubSpot-expertise samen.

Benut het HubSpot Marketing-platform

Bundel de kracht van de HubSpot Marketing Hub met onze diensten op het gebied van implementatie, auditing en assessment.

marc-maureaux-stock-portrait

"Het Europese kantoor is blij om te zien dat steeds meer landen succesvol zijn in het implementeren van de inbound strategie: resultaten in traffic, leads en concrete aanvragen zijn tot nu toe veelbelovend. We zijn bijvoorbeeld al in staat activiteiten te automatiseren op basis van gedrag. We kunnen ons nu verder gaan focussen op de ervaring van de gebruiker en het verder toepassen van een customer-first mindset in de organisatie."

Marc Maureaux

Toyota Material Handling

placeholder
placeholder
placeholder

Toyota Material Handling

Je marktaandeel vergroten in het digitale tijdperk

Bekijk de case study

Cijfers

80%

van de marketeers ziet een flinke toename in leads na het inrichten van marketing automation.

Bron: Invespcro
renso-kuster-stock-portrait

“Samen met Webs werken we aan het optimaal benutten van onze online leadgeneratietools. Omdat Webs de markt goed kent, zijn we in staat om behoeften om te zetten in concrete campagnes en online content.”

Renso Kuster CADMES

Frequently asked questions

Wat is het verschil tussen Marketing Hub Starter en Professional van HubSpot?

Marketing Hub Starter heeft alle basis functionaliteiten die je nodig hebt wanneer je wilt starten met inbound marketing en marketing automation. Zo richt je met Marketing Hub Starter je e-mail marketing in, creëer je landingspagina's en formulieren, bouw je statische of dynamische lijsten, ads en basis rapportages voor je analytics. Met Marketing Hub Professional krijg je toegang tot extra functionaliteiten zoals de social media tools, een campagne tool, een customer report builder voor geavanceerde analyses, smart content modules, A/B testing, lead scoring en meer. Automatisering is het krachtigste element van de Marketing Hub Professional. Door de workflow builder kun je leads automatisch een e-mail sturen als zij bijvoorbeeld een specifieke website pagina hebben bezocht.

Wat zijn de voordelen van marketing automation met HubSpot?

HubSpot’s marketing automation is onderdeel van een groter geheel, namelijk het HubSpot platform dat bestaat uit een Sales Hub, Service Hub, CMS, CRM en zo’n 500+ koppelingen. Allemaal gebouwd door HubSpot zelf. Hierdoor bestaat HubSpot uit één unified code base. Dat betekent dat marketeers die de marketing automation hub van HubSpot gebruiken data gemakkelijk centraal kunnen stellen bij alles wat ze doen. Vanuit één systeem. Ook wanneer de sales afdeling niet op HubSpot draait kan er vrij eenvoudig een koppeling gemaakt worden met software als Salesforce of Microsoft Dynamics. Bij partijen die overgenomen zijn zie je vaak dat er een handmatige verbindingen en onderhoud nodig zijn om een unified view te krijgen waardoor de technische complexiteit  van de marketing automation toeneemt.

Waar kan ik het beste marketing automation software vergelijken?
De meest bekende onafhankelijke vergelijkingswebsites, welke tot stand komen dankzij de reviews van honderden gebruikers, zijn G2 Crowd en TrustRadius. Dit zijn twee onafhankelijke platformen die oplossingen voor bedrijven beoordelen op basis van onafhankelijke referenties. Deze reviews worden onderverdeeld in de marktsegmenten: small, mid en enterprise. Ook is er te zien uit welke industrie de referenties komen. Zo kunnen andere gebruikers redelijk gemakkelijk appels met appels vergelijken en achterhalen welke marketing automation software het beste bij hun specifieke situatie past.

What makes us different.

Niet alle HubSpot partners zijn hetzelfde.

Waarom samenwerken met Webs als HubSpot partner?

You’re ready.
Take the leap.

Kies het tijdstip dat jou het beste uitkomt.

Get a demo