Get a demo

Hoe zorgt een modern CRM voor betere verkoop en productiviteit?

Webinar

juni 17, 2021 , 10:00 - 11:00 CEST

Al je data op één plek

De klassieke CRM-systemen die momenteel vaak toegepast worden, zijn uitstekend bruikbaar voor traditionele omgevingen met enterprise resource planning (ERP), maar niet voor de snel veranderende digitale klant die de frontoffice bediend. Met als gevolg: 

De oude werkwijzen staan de commerciële teams in de weg. Maar dat kan, mag en hoeft echt niet meer.

Met het juiste CRM-systeem, de juiste strategie en een volledig ingericht proces:

  • Verbeter je contactbeheer
  • Verhoog je de productiviteit
  • Creëer je betrouwbare rapportages
  • Gaat de samenwerking met andere teams erop vooruit (geen data silo's meer)
  • Worden er gerichte salesprognoses gedaan
  • Verhoog je klanttevredenheid en klantenbinding

Hoe dan? Dat vertelt Sjors van Leeuwen je in het webinar 'Hoe zorgt een modern CRM voor verbeterde verkoop en productiviteit' op 17 juni.

In dit webinar deelt Sjors:

  • Van CRM-systeem naar CRM-ecosysteem: de CRM-evolutie
  • De bouwstenen van een CRM-strategie
  • Hoe je de koppeling tussen bedrijfsprocessen en informatiesystemen legt
  • Tips en tricks over het bewaken van je datakwaliteit (in combinatie met externe integraties)

Featuring

Sjors-van-leeuwen

Sjors van Leeuwen

Auteur van 'CRM in de praktijk'

Sjors is auteur van succesvolle boeken als 'CRM in de praktijk', 'klant in de driver's seat', 'zorgmarketing in de praktijk', 'Hoe agile is jouw strategie?' en 'Wendbaar strategie op één A4.' 

martijn-crop

Martijn Verdaasdonk

HubSpot Platform Consultant