Plan een 1:1
Voor wie wij werken

B2B Expertise

Het belang van digitale kanalen voor B2B-bedrijven is aanzienlijk toegenomen. En hoewel B2B-bedrijven de digitale revolutie hebben omarmd, is er volgens ons nog veel te winnen op marketing, sales en customer success gebied. 

Webs HubSpot Halo Growth Effect

B2B-bedrijven zijn vaak sterk gespecialiseerd en kennisintensief. Ze zijn actief in nichemarkten en verkopen complexe producten, waardoor ze ook langere verkoopcycli hebben. Sommige bedrijven voelen de druk van globalisering, terwijl andere moeite hebben om hun uitgebreide netwerk van partners en distributeurs bij te houden. Wij zijn van mening dat het ontwikkelen van digitale perspectieven, middelen en competenties voor de industrie de sleutel is om deze uitdagingen aan te gaan. Daarom concentreren onze branchedeskundigen zich op hun eigen expertisegebied binnen onze drie kernsectoren.

Het belang van digitale kanalen voor B2B-bedrijven is aanzienlijk toegenomen. En hoewel B2B-bedrijven de digitale revolutie hebben omarmd, is er volgens ons nog veel te winnen als het gaat om de uitdagingen en kansen waarmee bedrijven in deze nieuwe werkelijkheid te maken krijgen. Door de kracht van diepgaande branchekennis, klantdata en business intelligence in HubSpot te bundelen, dragen we bij aan het succes van je bedrijf in het digitale tijdperk. We stellen vast wat je uitdaging is, optimaliseren en automatiseren processen, bouwen digitale expertise op en moderniseren je tech stack.

Groot of klein - wij kunnen je helpen.

#UnlockYourGrowth

De digitale transformatie van industriële marketing en sales

Er is iets raars aan de hand in de (maak)industrie, wat er voor zorgt dat het potentieel wat deze bedrijven hebben niet benut wordt. En dat is zonde, zeker nu de gemiddelde terugverdientijd korter is geworden omdat de product life cycle enorm is afgenomen de laatste 30 jaar.

Lees ons opiniestuk