Meer traffic, meer leads, meer klanten.

Wij laten je business groeien met B2B Marketing en Sales die werkt.

Marketing & Sales Scan

Scroll

Beter zaken doen in het digitale tijdperk

De komst van het digitale tijdperk heeft de manier waarop we zaken doen fundamenteel veranderd. Klanten bewegen zich vrijelijk over het internet en laten op verschillende plekken (en op verschillende manieren) hun sporen achter. Een nieuwe dynamiek, die kansen met zich meebrengt.

Wij helpen je deze kansen om te zetten in meetbare resultaten voor je business: meer traffic, meer leads, meer klanten. Dat doen we vanuit 3 diensten, die elk als geschikt vertrekpunt gelden. Integraal vormen ze het commerciële B2B proces — de fundering voor een structurele groei van jouw organisatie.

Growth-Driven Design

Growth-Driven Design

Een website die constant blijft bijdragen aan de commerciële resultaten van je business

70% van het hedendaagse aankoopproces speelt zich online af. Kopers gaan zelf op zoek naar informatie, en doen zaken met bedrijven die hen helpen tijdens de zoektocht. “Je website is je visitekaartje” snijdt daarom geen hout meer. Je website als elementaire schakel in het koopproces van je klant — dat wel.

Ik wil meer traffic
Inbound Marketing

Inbound Marketing

Authentieke marketing die werkt als een magneet voor jouw doelgroep

Marketing in de B2B wordt vaak nog gezien als een noodzakelijk kwaad. Je moet het doen, het kost geld, en de opbrengsten zijn onduidelijk. Daarom doe je het er maar een beetje bij; vaak als service-afdeling voor Sales. Bij Sales wordt namelijk het geld verdiend, is de gedachte. Maar dat gedachtegoed gaat tot het verleden behoren. De tijd van Marketing als kostenpost is voorbij.

Ik wil meer leads Download de whitepaper
Inbound Sales

Inbound Sales

Van productgerichte verkoop naar een klantgericht aankoopproces

Met de komst van het internet is het klantgedrag veranderd: de toegang tot informatie geeft kopers de macht. Prospects informeren zich via onafhankelijke kanalen, zijn beter op de hoogte en treden pas in de laatste fase van het aankoopproces met een verkoper in contact. Het gevolg: een mismatch tussen tactieken van verkopers en verwachtingen van kopers. En de noodzaak voor een andere aanpak.

Ik wil meer klanten

Succesverhalen

B2B bedrijven die al succesvol zijn met Inbound Marketing & Sales.

Lees het succesverhaal van Veco

Hoe Veco B.V. van 3 naar 30 gekwalificeerde leads per maand ging met Inbound Marketing

Download succesverhaal
Lees het succesverhaal van High Tech Campus

Hoe Inbound Marketing bij High Tech Campus Eindhoven ervoor zorgt dat Sales de deal sluit

Download succesverhaal
Lees het succesverhaal van Dieseko

Hoe Inbound Marketing Dieseko Group helpt de deal te sluiten in een niche markt

Download succesverhaal
Lees het succesverhaal van Blue Lagoon

De digitale make-over van een traditionele beurs: hoe Blue Lagoon meer klanten aantrekt met Inbound Marketing

Download succesverhaal