Get a demo
HubSpot Pricing

Wat kost HubSpot?

Betaal voor wat je nodig hebt (wanneer je het nodig hebt).

HubSpot Pricing

HubSpot Marketing 

  • Free (gratis versie)
  • Starter (vanaf 41 euro per maand)
  • Professional (vanaf 740 euro per maand)
  • Enterprise (vanaf 2.944 euro per maand)

HubSpot CRM & Sales 

  • Free (gratis versie)
  • Starter (vanaf 41 euro per maand)
  • Professional (vanaf 414 euro per maand)
  • Enterprise (vanaf 1.104 euro per maand)

HubSpot Customer Service

  • Free (gratis versie)
  • Starter (vanaf 41 euro per maand)
  • Professional (vanaf 331 euro per maand)
  • Enterprise (vanaf 1.104 euro per maand)

HubSpot CMS Hub

  • Professional (vanaf 252 euro per maand)
  • Enterprise (vanaf 830 euro per maand)

HubSpot Operations Hub

  • Starter (vanaf 46 euro per maand)
  • Professional (vanaf 736 euro per maand)

HubSpot CRM Suite

  • Starter (vanaf 69 euro per maand)
    New: Inclusief Operations Hub Starter
  • Professional (vanaf 1.643 euro per maand)
    New: Inclusief CMS Hub Professional én Operations Hub Professional 
  • Enterprise (vanaf 3.681 euro per maand)
    New: Inclusief CMS Hub Enterprise

Bekijk hier de functionaliteiten per Hub.

A business growth consultant, ready to answer your inbound CRM platform related questions

Kies het HubSpot pakket dat bij jouw groeiambities past

Voordat je in de HubSpot prijzen duikt, is het van essentieel belang dat je eerst inzicht hebt in de uitdagingen die de tool voor je organisatie moet gaan oplossen. Pas dan kun je gericht definiëren welke HubSpot functionaliteiten je wel, of juist niet nodig hebt - die uiteindelijk de prijs van je licentie zullen bepalen. 

Bekijk goed welke toeters en bellen jouw kostenplaatje nodeloos omhoog duwen - en welke absoluut geen overbodige luxe zijn. Houdt daarnaast ook niet alleen rekening met de maandelijkse kosten, maar reken de cost-of-ownership ook mee.

Frequently asked questions

Hoe bepaal ik welk HubSpot prijsplan het beste bij mij past?
Om te bepalen welk HubSpot prijsplan het beste bij jouw organisatie past is het belangrijk te beslissen welke licentie(s) je aan wilt schaffen en vooral: waarom. De maandelijkse kosten van een licentie lopen op van 252 euro per maand voor een professionele licentie tot 1100 euro per maand voor een enterprise licentie. De extra HubSpot kosten hebben te maken met het aantal contacten in je database en de verschillende features. Als je bijvoorbeeld meer dan 40.000 contacten hebt, is het effectiever om voor en enterprise licentie te betalen. Heb je dit niet dan is het de moeite waard te kijken of je de enterprise features wel of niet nodig hebt. Je kunt namelijk ook voor de Sales Hub Professional gaan inclusief extra contacten, als je genoeg hebt aan deze features. Wij raden altijd aan je over de HubSpot prijzen te laten adviseren door HubSpot zelf, of door een partner.
Wat kost een HubSpot Partner?

Niet alle HubSpot partners berekenen hun prijzen op dezelfde manier, waardoor het moeilijk is om appels met appels te vergelijken. Wel werken de meeste HubSpot partners op maandelijkse of project basis. Bij een maandelijkse retainer investeer je in een doorlopende opdracht. De omvang, reikwijdte en prijs van een maandelijkse retainer zijn afhankelijk van de hoeveelheid werk die een klant elke maand nodig heeft. Er wordt meestal een minimum aantal maanden (2-11) gehanteerd, tegen een tarief van 100-200 euro per uur. Ook zijn er verschillende HubSpot partners die kleine aanpassingen en bugs voor je kunnen oplossen op nacalculatie. Een HubSpot partner kan je helpen bij het bepalen van de scope van het traject en het uitzoeken van de HubSpot prijzen zelf. Partners hanteren dezelfde HubSpot prijzen voor de Hubs als HubSpot, maar kunnen meedenken in welk HubSpot prijsplan het beste bij jouw specifieke situatie past zodat je niet betaalt voor features die je niet gebruikt. Ook zitten goede partners bovenop de hubspot prijzen en kortingen en schakelen zij dagdagelijks met HubSpot om de beste deal voor zowel nieuwe als bestaande klanten te realiseren.

Hoe draagt een HubSpot Specialist bij aan een efficiënter commercieel proces?
Wij weten hoe radicaal technologie en digitale trends je omgeving kunnen veranderen. De digitale klant heeft tegenwoordig alle macht en traditionele werkwijze zijn vaak minder efficiënt en effectief. Een HubSpot Specialist stelt vast waar voor jouw organisatie de uitdaging ligt. Hierin nemen we het gehele commerciële proces onder de loep en zoomen we in op de behoeften van de organisatie. We kijken samen waar kansen liggen voor procesoptimalisatie, welke nieuwe tactieken er toegevoegd kunnen worden en creëren een data-architectuur die marketing en sales automation doeltreffend ondersteunen. Zo creëren we brand awareness, demand generation, een betere samenwerking tussen marketing en sales, een goed ingericht modern CRM en zo verder. Van HubSpot Consultancy tot tactische planning en operationele begeleiding.
Stocksy_txpb47c2ded0vp200_OriginalDelivery_1488505-4k
Stocksy_txpb47c2ded0vp200_OriginalDelivery_1488505-4k
Stocksy_txpb47c2ded0vp200_OriginalDelivery_1488505-4k
Stocksy_txpb47c2ded0vp200_OriginalDelivery_1488505-4k

Welke HubSpot licentie past het beste bij jouw organisatie?

Laat je vrijblijvend adviseren over welke opties het beste zijn voor jouw organisatie.