Betaal voor wat je nodig hebt (wanneer je het nodig hebt).
Voordat je in de HubSpot prijzen duikt, is het van essentieel belang dat je eerst inzicht hebt in de uitdagingen die de tool voor je organisatie moet gaan oplossen. Pas dan kun je gericht definiëren welke HubSpot functionaliteiten je wel, of juist niet nodig hebt - die uiteindelijk de prijs van je licentie zullen bepalen.
Bekijk goed welke toeters en bellen jouw kostenplaatje nodeloos omhoog duwen - en welke absoluut geen overbodige luxe zijn. Houdt daarnaast ook niet alleen rekening met de maandelijkse kosten, maar reken de cost-of-ownership ook mee.
Niet alle HubSpot partners berekenen hun prijzen op dezelfde manier, waardoor het moeilijk is om appels met appels te vergelijken. Wel werken de meeste HubSpot partners op maandelijkse of project basis. Bij een maandelijkse retainer investeer je in een doorlopende opdracht. De omvang, reikwijdte en prijs van een maandelijkse retainer zijn afhankelijk van de hoeveelheid werk die een klant elke maand nodig heeft. Er wordt meestal een minimum aantal maanden (2-11) gehanteerd, tegen een tarief van 100-200 euro per uur. Ook zijn er verschillende HubSpot partners die kleine aanpassingen en bugs voor je kunnen oplossen op nacalculatie. Een HubSpot partner kan je helpen bij het bepalen van de scope van het traject en het uitzoeken van de HubSpot prijzen zelf. Partners hanteren dezelfde HubSpot prijzen voor de Hubs als HubSpot, maar kunnen meedenken in welk HubSpot prijsplan het beste bij jouw specifieke situatie past zodat je niet betaalt voor features die je niet gebruikt. Ook zitten goede partners bovenop de hubspot prijzen en kortingen en schakelen zij dagdagelijks met HubSpot om de beste deal voor zowel nieuwe als bestaande klanten te realiseren.
Laat je vrijblijvend adviseren over welke opties het beste zijn voor jouw organisatie.
De #1 HubSpot Consultancy Partner voor bedrijven die slimmer willen groeien.
Wij optimaliseren je commerciële proces met het HubSpot CRM Platform. If not now, when?
Ontvang de laatste inzichten, event updates en productontwikkelingen.