Get a demo

Google ‘customer journey’ en je krijgt meer dan 816 miljoen zoekresultaten. De interesse in klantreizen is enorm toegenomen. Dat komt omdat de besluitvorming in de B2B markt de laatste jaren drastisch veranderd is. Zit je met een vraag of zoek je een oplossing? Dan is internet the way to go. Meer dan 70% van de zoektocht speelt zich online af. Als je er in slaagt om op het juiste moment -met de beste informatie- zichtbaar te zijn in die zoektocht, zorg je ervoor dat klanten naar jóu toekomen, in plaats van andersom. En dat is precies waarom we de customer journey willen doorgronden.

Marketing 6 min

Editor’s picks

The latest

The latest

Leadgeneratie in B2B

In B2B verloopt leadgeneratie nog vrij traditioneel, terwijl de klant als consument inmiddels anders gewend is. In dit blog nemen we je mee in de hedendaagse leadgeneratie in b2b: Wat is het? Waarom is het belangrijk? En welke acties kun je ondernemen om toekomstbestendig met leads om te gaan?

Sales
6 min

Flexibel CRM is fundamenteel voor een go-to-market-strategie

In samenwerking met CustomerTalk - De klassieke CRM-systemen die momenteel toegepast worden, zijn uitstekend bruikbaar voor traditionele omgevingen met enterprise resource planning (ERP), maar niet voor de snel veranderende digitaal bewapende markten. Hoe dat komt? Je leest het in dit artikel.

Sales
3 min

Hoe Nmbrs groei realiseerde met inbound en HubSpot

#UnlockYourGrowth

Bekijk de case study

Website met WordPress of HubSpot? Een vergelijking

In samenwerking met Emerce - Eigenlijk is het een luxeprobleem: er zijn verschillende goede systemen om een website te maken en content te beheren. WordPress en HubSpot worden allebei veel gebruikt en hebben ieder hun eigen voor- en nadelen. In deze vergelijking zetten we die in zeven punten op een rij.

Website
12 min

Van traditioneel naar modern CMS: stap uit de silo

In samenwerking met Emerce - B2B-kopers hun research online en dat maakt het belang van een bedrijfswebsite groter dan ooit. Een modern CMS is geïntegreerd in de marketing- en salesplatforms, zodat de organisatie zich kan focussen op de klant en efficiënt leads kan genereren. De website wordt geïntegreerd in het commerciële proces. Met o.a. intuïtieve drag-and-drop-interfaces maken sales- en marketingteams in een handomdraai content en passen ze de content eenvoudig aan.

Website
3 min

Maak van je website een leadgenerator

In samenwerking met Emerce - Ook B2B-bedrijven maken meer werk van online sales en van het binnenhalen van leads. Zeven stappen om via je website meer en betere leads te genereren. Belangrijk: trek je salesteam er vooral al bij in de ontwerpfase.

Website
3 min

HubSpot Reporting inrichten voor management op C-niveau

In samenwerking met Emerce - Hoe kom je erachter wat wel en wat niet werkt in je HubSpot-portal? En hoe maak je het ultieme overzicht van KPI’s, zodat je inzicht krijgt in welke impact je marketing-, sales- en serviceteams hebben op het financiële resultaat van je klantgerichte bedrijfsprocessen? Een uitgebreide toelichting.

HubSpot
11 min

Auteurs

Bekijk meer topics.
#UnlockYourGrowth

Om je te helpen hebben we een aantal topics verzameld