Plan een 1:1
HubSpot Service Hub

Creëer een top notch klantervaring met de HubSpot Service Hub.

ella-rietbergen-stock-portrait

“Wij zijn zeer tevreden over de flexibiliteit van de Webs en ervaren de samenwerking als zeer plezierig. Vanaf het eerste moment merkten we dat ze altijd snel actie ondernemen en echt in lijn met onze bedrijfsdoelstellingen werken.”

Ella Rietbergen Q-Concepts

De B2B-klant van vandaag is superkritisch. Net als wij allemaal.

Techcrunch

60% van de klanten doet geen zaken meer met een merk vanwege slechte klantenservice

Bekijk

De huidige B2B-klant verwacht een oprechte conversatie, juiste context en menselijke interacties.

Gebruik de HubSpot Service Hub om je klanten blij te maken met uitstekende klantenservice.

Forbes

B2B-klanten met een hoge klantbetrokkenheid behalen 50% meer omzet/sales

Bekijk

Betrokken klanten kopen meer, promoten meer en tonen meer loyaliteit.

Met de HubSpot Service Hub kun je data uit elk klantencontact vastleggen en analyseren. Zo krijg je inzicht in welke interacties de betrokkenheid verhogen en welke juist niet.

Forbes

Het kan 5x zoveel kosten om een nieuwe klant binnen te halen dan om een bestaande klant te behouden

Bekijk

Probeer je bestaande klanten te behouden – vervangen is duurder.

Verbeter je klantretentie door een gedegen customer support programma en proactieve customer service afdeling op te zetten met behulp van de HubSpot Service Hub. 

Stel je klanten centraal in je bedrijf.

Hoe gebruikers HubSpot waarderen
Connect met je klanten

Zorg voor een georganiseerde klantenservice die efficiënte ondersteuning biedt en volledige antwoorden geeft.

Overtref verwachtingen

Bied klanten snellere ondersteuning en maak een eind aan wrijving met geautomatiseerde en selfservice-oplossingen.

Creëer promoters er laat je bedrijf groeien

Breng in kaart welke tevreden klanten bereid zijn hun mening over je bedrijf te delen.

Geef leiding aan je serviceteam op basis van prestaties en data.

Krijg inzicht in de volledige klantreis

Houd bij wat er in elke fase van de interactie tussen je team en klanten gebeurt.

Organiseer alle service-activiteiten op één plaats

Coördineer meerdere servicetaken en -contacten met HubSpot als centraal punt.

Automatiseer de klantenserviceprocessen

Gebruik de HubSpot Service Hub om ticketrouting, escalatie en taakcreatie te automatiseren.

Krijg inzicht in klanttevredenheid

Verzamel feedback die gebruikt kan worden om een betere klantervaring op te bouwen.

Maak van tevreden klanten promotors

Maak service-workflows waarmee je klanten eenvoudig kunt verzoeken om deel te nemen aan promotiecampagnes of case study's.

Meet de impact van je klantenservice-inspanningen

Houd het gebruik van data uit je kennisbank bij, breng verslag uit over klantenfeedback en nog veel meer.

Zorg voor tevreden klanten dankzij goede service.

Organiseer en prioriteer je tickets

Volg klantvragen, zet ze uit en werk samen aan de oplossing met het ticketdashboard van Hubspot.

Beheer eenvoudig de 1-op-1-communicatie met klanten

Maak gebruik van de universele, gezamenlijke inbox van HubSpot waarin onder meer e-mails en chatsessies met klanten worden bewaard.

Maak een eind aan het telkens beantwoorden van dezelfde vragen

Maak van gewone tickets eenvoudige, gestructureerde artikelen voor in de kennisbank.

Schep orde in de klantenservice-chaos

Centraliseer alle klantenservicetaken binnen het HubSpot Service Dashboard.

Schaal je communicatie op

Gebruik servicetools zoals bots om je 1-op-1-klantcommunicatie op te schalen.

Breng eenvoudig verslag uit over statistieken waar je manager iets aan heeft

Meet en begrijp de impact van je inspanningen met statistieken zoals de eerste-responstijd.

Sneak peak: HubSpot Service Hub

Martijn en Mink nemen je in 2 minuten mee in de voordelen van de HubSpot Service Hub.

Vraag een HubSpot Service Hub demo aan
Stocksy_txp0416f4be6xs200_OriginalDelivery_630009

HubSpot Service fit assessment

Aan het oriënteren.

De HubSpot Service Hub is ideaal voor verschillende soorten serviceteams, maar is het ook geschikt voor jou?

Voordat je gaat investeren in de tool, zal een van onze HubSpot Experts je bedrijf beoordelen om te bepalen of de HubSpot Service Hub geschikt is voor je servicestrategie en -processen.

Let's talk
20200928_Webs_010-9528

HubSpot Service implementatie

Besluit genomen.

Je hebt besloten dat HubSpot Service Hub de juiste stap is voor je serviceteam en je bedrijf. Maar je hebt wel hulp nodig om het op de juiste manier te implementeren.

Samen met je team installeren we je nieuwe HubSpot Servicetools. Daarbij staan we klaar met advies over o.a. tickets, automation, routing, en feedbackloops. 

Let's talk
20200928_Webs_078-1212

HubSpot Service - Workshop of Audit

Tools geïmplementeerd.

Je hebt HubSpot Service Hub inmiddels aangeschaft, maar je vraagt je af of je team het wel ten volle benut.

Tijdens deze workshop of audit zal een gecertificeerde Webs HubSpot Trainer controleren of HubSpot goed is afgestemd op de behoeften van je organisatie en je team instrueren in het gebruik van de tools.

Let's talk
20200928_Webs_035-9966

Klantsucces - Training

Gevorderde gebruikers.

Je serviceteam heeft al een goede basiskennis van de nieuwe technologie en begrijpt hoe die het best kan worden benut.

Maak je investering toekomstbestendig met een gedegen training door een van onze Customer Success Consultants. waarin je leert hoe je je HubSpot Service Hub op je strategie voor klantsucces kunt afstemmen.

Let's talk

#unlockyourgrowth met de juiste expertise, capaciteit en services

Sluit je aan bij de ruim 150 B2B-bedrijven die ons hun digitale transformatie hebben toevertrouwd.

Let’s talk

Maak je strategie voor klantsucces toekomstbestendig

Stem je HubSpot Service Hub af op je customer success strategie.

Zorg dat je over de competenties beschikt om je potentieel volledig te benutten

Breng de competenties van je klantgerichte teams en onze HubSpot-expertise samen.

Benut het HubSpot Service Platform

Haal het maximale uit de HubSpot Service Hub. Bundel de krachten van jouw team met onze diensten.

joost-van-der-pas-stock-portrait

"We werken nu al meer dan 5 jaar succesvol samen met Webs, en na veel verschillende projecten kan ik gerust zeggen dat we samen het HubSpot Ecosysteem voor Heras hebben laten werken. We trekken leads aan en converteren deze door gebruik te maken van inbound content en lead gen tactieken."

Joost van der Pas

Heras-Mobile Fencing & Security

Royal Mosa

Internationaal groeien met een demandgeneratie strategie

Lees de case study

Cijfers

80%

van B2B kopers ziet een naadloze Customer Experience als Key Differentiator.

Bron: State of the Connected Customer

What makes us different.

Niet alle HubSpot partners zijn hetzelfde.

Waarom samenwerken met een partner?

You’re ready.
Take the leap.

Kies het tijdstip dat jou het beste uitkomt.

Maak een afspraak