Een goed CRM systeem geeft je een integraal beeld van al je contacten, leads, lopende deals en huidige klanten. Het verhoogt de algehele productiviteit van je marketing en salesteam. Én maakt daarbij slim gebruik van de mogelijkheden die dit digitale tijdperk biedt.
Wat is het HubSpot CRM Platform?
Het cloud-based, gratis CRM van HubSpot is geen statische kaartenbak, maar stelt organisaties in staat de processen van marketing, sales en services te stroomlijnen en prestaties te verbeteren: van het genereren van leads en het sluiten van deals tot het bouwen aan duurzame klantrelaties.
78% van de klanten verwacht nu consistente interacties tussen de verschillende afdelingen.
Het CRM van HubSpot is de centrale schakel in een all-in-one marketing en sales suite. Marketing zorgt ervoor dat het CRM continu verrijkt wordt met gekwalificeerde leads, zodat sales aan de slag kan met de kansrijke prospects. Met de juiste processen zijn teams optimaal op elkaar ingespeeld en zorgen ze samen voor de groei van de business.
Maak je werk efficiënter en effectiever
Naast een integraal beeld van al je leads en klanten, biedt de CRM tool van HubSpot verschillende features die je als commerciële professional helpen je werk efficiënter en effectiever uit te voeren.
