Plan een 1:1
HubSpot Marketing Hub

Zet leads om in sales met HubSpot marketing automation software

renso-kuster-stock-portrait

“Samen met Webs werken we aan het optimaal benutten van onze online leadgeneratietools. Omdat Webs de markt goed kent, zijn we in staat om behoeften om te zetten in concrete campagnes en online content.”

Renso Kuster CADMES

De B2B-klant van vandaag is superkritisch. Net als wij allemaal.

Salesforce

73% van de B2B-kopers verwacht dat bedrijven de behoeften en verwachtingen van hun kopers begrijpen

Bekijk

Weet wat de individuele behoeften, verwachtingen en gewoontes van je klanten zijn.

Stop met je doelgroep lastig te vallen met content waar zij niet echt op zit te wachten. Maak gebruik van inbound marketing en HubSpot marketing automation om je content op hen af te stemmen.

Forrester

68% van hen doet liever zelf online onderzoek

Bekijk

Ontwikkel een contentstrategie die waarde toevoegt en aansluit bij moderne zoekmethoden.

Laat je content en informatie organisch verschijnen op de resultatenpagina van de zoekmachine met inbound marketingtools en de SEO-tools van HubSpot Marketing Hub.

Salesforce

84% vindt de hele koopervaring net zo belangrijk als het product of de dienst zelf

Bekijk

Verbeter continu de manier waarop je met mensen interacteert – bij elke stap van de klantreis.

Met HubSpot Marketing Hub kun je de levenscyclus van je klanten van begin tot eind volgen. Hierdoor krijg je inzicht in het gedrag van je bezoekers, kun je geautomatiseerde workflows activeren en kun je deze afstemmen op hun behoeften.

Bereik je toekomstige klant met HubSpot marketing automation software.

Hoe gebruikers HubSpot waarderen
(6.004)
G2 Crowd
Bereik de juiste mensen

Verhoog je online traffic en autoriteit op elk willekeurig onderwerp.

Converteer meer bezoekers in klanten

Neem controle over je leadgeneratiemachine en perfect je marketing naar sales handoff.

Meet de ROI van je marketingbudget

Lever gedegen on-brand marketingcontent en meet hoeveel impact deze heeft op je resultaten.

Geef leiding aan je marketingteam op basis van prestaties en data.

Krijg inzicht in de volledige klantreis

Breng uw klantenreis eenvoudig in kaart met de HubSpot-marketingtools.

Organiseer alle marketingactiviteiten op één plaats

Coördineer meerdere assets, contacten en campagnes met HubSpot Marketing Hub als centraal punt.

Leg elke interactie tussen jou en je klanten vast

Volg je klanten en gebruik deze data om hypergerichte campagnes op te zetten die meer deals opleveren.

Verhoog de productiviteit van je marketingteam

Stel eenvoudig hiërarchische teams samen in HubSpot, zodat je team toegang heeft tot de juiste content in de portal.

Maak in enkele seconden volledig aanpasbare reports

Begin met het bouwen van aangepaste dashboards en verstuur ze rechtstreeks naar de inbox van je team.

Breng verslag uit over de statistieken waar je CEO ook daadwerkelijk iets aan heeft

Rapporteer resultaten met de multi-touch revenue attributie van HubSpot.

Beheer je marketingcampagnes efficiënter.

Personaliseer marketingberichten

Personaliseer je berichten met informatie die al binnen je CRM ligt opgeslagen.

Creëer content zonder de hulp van developers

Maak gebruik van de drag-and-dropfunctie om landingspagina's en e-mailtemplates te maken.

Zorg dat je bovenaan de zoekresultaten terechtkomt

Krijg advies over het optimaliseren van je content terwijl je die maakt, en meet de daadwerkelijke ROI van je SEO.

Volg de betrokkenheid van klanten automatisch

Maak en onderhoud relaties door de activiteiten van je leads te volgen.

Genereer Marketing Qualified Leads

Combineer doordacht ontworpen webpagina's met overtuigende, heldere copy en slimme CTA's.

Stop met het rechtvaardigen van je uitgaven

Track de ROI van je LinkedIn, Instagram, Twitter of Google advertenties.

Sneak peak: HubSpot Marketing Automation

Mark en Annebel nemen je in 2 minuten mee in de voordelen van de HubSpot Marketing Hub.

Vraag een HubSpot Marketing demo aan
20200928_Webs_022-9632

HubSpot Marketing fit assessment

Aan het oriënteren.

De HubSpot Marketing Hub is ideaal voor verschillende soorten marketingteams, maar is het ook geschikt voor jou?

Voordat je gaat investeren in de tool, zal een van onze HubSpot Experts je bedrijf beoordelen om te bepalen of HubSpot Marketing Hub aansluit bij je marketingstrategie en -processen.

Let's talk
webs-working2

HubSpot Marketing implementatie

Besluit genomen.

Je hebt besloten dat HubSpot Marketing Hub de juiste stap is voor je marketingteam en je bedrijf. Maar je hebt wel hulp nodig om het op de juiste manier te implementeren.

Samen met je team installeren we je nieuwe HubSpot Marketingtool. Daarbij staan we klaar met advies over o.a. leadmanagement, marketing automation, analytics en SEO.

Let's talk
20200928_Webs_077-1202

HubSpot Marketing Hub workshop

Tools geïmplementeerd.

Je hebt HubSpot Marketing Hub inmiddels aangeschaft, maar je vraagt je af of je team het wel maximaal benut.

Tijdens deze workshops zal een gecertificeerde Webs HubSpot Trainer controleren of HubSpot goed is afgestemd op de behoeften van je organisatie en je team instrueren in het gebruik van de tools.

Let's talk
20200928_Webs_016-4144

HubSpot Marketing training

Gevorderde gebruikers.

Je marketingteam heeft al een goede basiskennis van de Marketing Hub en begrijpt hoe die het best kan worden benut.

Maak je investering toekomstbestendig met een gedegen training, waarin je leert hoe je je HubSpot-portal op je marketingdoelen kunt afstemmen.

Let's talk

#unlockyourgrowth met de juiste expertise, capaciteit en services

Sluit je aan bij de ruim 150 B2B-bedrijven die ons hun digitale transformatie hebben toevertrouwd.

Let’s talk

Zet je marketingteam in als drijver voor business groei

Krijg de strategische HubSpot-ondersteuning die je nodig hebt met onze Marketing Hub consultancy service.

Zorg dat je over de juiste competenties beschikt om je potentieel volledig te benutten

Breng de competenties van je klantgerichte teams en onze HubSpot-expertise samen.

Benut het HubSpot Marketing-platform

Bundel de kracht van de HubSpot Marketing Hub met onze diensten op het gebied van implementatie, auditing en assessment.

marc-maureaux-stock-portrait

"Het Europese kantoor is blij om te zien dat steeds meer landen succesvol zijn in het implementeren van de inbound strategie: resultaten in traffic, leads en concrete aanvragen zijn tot nu toe veelbelovend. We zijn bijvoorbeeld al in staat activiteiten te automatiseren op basis van gedrag. We kunnen ons nu verder gaan focussen op de ervaring van de gebruiker en het verder toepassen van een customer-first mindset in de organisatie."

Marc Maureaux

Toyota Material Handling

Toyota Material Handling

Je marktaandeel vergroten in het digitale tijdperk

Bekijk de case study

Cijfers

80%

van de marketeers ziet een flinke toename in leads na het inrichten van marketing automation.

Bron: Invespcro

What makes us different.

Niet alle HubSpot partners zijn hetzelfde.

Waarom samenwerken met Webs?

You’re ready.
Take the leap.

Kies het tijdstip dat jou het beste uitkomt.

Maak een afspraak