Contact
SwipeGuide

Van WordPress naar HubSpot CMS: verbeterde kwaliteit van inbound leads

SwipeGuide realiseerde zich dat WordPress niet meer aan zijn eisen voldeed, en ging samen met Webs aan de slag om een full-funnel oplossing te bedenken op basis van HubSpot CMS. De nieuwe website leidde tot een verbeterde kwaliteit en relevantie van inbound leads. De conversie nam toe met 10%.

swipeguide-annika-posing-laptop-working-laughing

Overzicht

SwipeGuide realiseerde zich dat zijn WordPress-website niet meer voldeed aan zijn eisen. Zo was de integratie met andere leadgeneratiekanalen en HubSpot-formulieren niet optimaal. Om een beter inzicht te krijgen in hoe prospects en leads in hun buyer journey communiceren met het merk, besloot SwipeGuide om samen met Webs een naadloze, full-funnel oplossing te bedenken op basis van HubSpot CMS.

01

Het probleem waar het bedrijf mee kampte

Het probleem waar het bedrijf mee kampte

De oude SwipeGuide-website was niet geïntegreerd met andere leadgeneratiekanalen en tools. De procedure om inzicht te krijgen in de buyer journey was niet transparant en vereiste handmatig werk. Het CMS werkte niet fijn en de site was traag en onbetrouwbaar.

02

De oplossing van HubSpot CMS

De oplossing van HubSpot CMS

Om een beter inzicht te krijgen in hoe prospects en leads in hun buyer journey communiceren met het merk, besloot SwipeGuide om samen met Webs een naadloze, full-funnel oplossing te bedenken op basis van HubSpot CMS. De nieuwe website was binnen 3 maanden volledig operationeel. Door de website naadloos te integreren met andere tools als LinkedIn, Campaign Manager, Google Ads, Google Analytics en Hotjar, heeft SwipeGuide inmiddels gedetailleerd inzicht verkregen in de wijze waarop mensen interacteren met zijn content.