Contact
WorkFlowWise

WorkFlowWise laat aantal leads elk jaar verdubbelen met HubSpot

WorkFlowWise heeft sinds 2013 een enorme groei doorgemaakt dankzij HubSpot CMS. In 2020 wordt de vierde versie van de website gelanceerd en nog steeds verdubbelt het aantal nieuwe leads elk jaar terwijl de bezoekersconversie sinds de nieuwste updates met 30% is toegenomen.

WFW4

Overzicht

WorkFlowWise maakte al in 2013 gebruik van HubSpot CMS. Het bedrijf koos al in een vroeg stadium voor HubSpot, omdat dit goed aansloot bij zijn grootse plannen voor de toekomst, waaronder internationale uitbreiding en de overstap naar een cloudgebaseerde technologie. Bij de eerste website ging het voornamelijk om het opzetten van de website in een logische klantreis. Daarna streefde WorkFlowWise er vooral naar om zoveel mogelijk gekwalificeerde bezoekers te trekken en een website te hebben die altijd meebeweegt met het bedrijf en het platform.

01

Het probleem waar het bedrijf mee kampte

Het probleem waar het bedrijf mee kampte

In 2013 maakte WorkFlowWise gebruik van Exact Synergy voor zowel het marketing- als het salesteam. Dit systeem beschikte echter niet over alle functionaliteiten die nodig waren voor succes. Er was geen automatisering en het was lastig om de verschillende systemen met elkaar te verbinden.

02

De oplossing van HubSpot CMS

De oplossing van HubSpot CMS

Door zich helemaal toe te leggen op de inbound methodologie, te beginnen met HubSpot CMS plus Marketing Hub, zorgde WorkFlowWise ervoor dat het klaar was voor de toekomst. WorkFlowWise ontwierp zijn website als een trechter, van algemene feiten tot specifieke informatie, en slaagde er zo in een logische klantreis te creëren voor zijn eerste website. Met landingspagina's, CTA's, formulieren en workflows zorgde het bedrijf voor een betere lead engagement. Inmiddels maakt WorkFlowWise gebruik van alle functionaliteiten om mee te kunnen blijven bewegen met het bedrijf en het platform.