Contact
Delmic

Redesign van de customer journey zorgt voor hogere betrokkenheid/conversie

Delmic is een hightechbedrijf in Nederland dat krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen ontwikkelt voor licht- en elektronenmicroscopie. Het bedrijf wilde graag een nieuwe website op CMS Hub om hun online klantreis, verhaallijn en conversie te verbeteren.

Delmic-Webs-3

Overzicht

Delmic besloot samen te werken met Webs om zijn bestaande CMS Hub-website te upgraden. Het hoofddoel was om een goed beheerbare, flexibele, nieuwe en gestructureerde website te ontwikkelen, de merkboodschap/-visie beter over te brengen, potentiële klanten te helpen bij het vinden van relevante content en hen te converteren in leads. Daarbij moest meer aandacht worden geschonken aan de voordelen en oplossingen voor de klant dan aan de producten van het bedrijf.

01

Het probleem waar het bedrijf mee kampte

Het probleem waar het bedrijf mee kampte

Doordat Delmic opschaalde als organisatie, ontgroeide het zijn bestaande website. Er was geen ruimte meer om nieuwe productlijnen te tonen, het design raakte verouderd, stukken content waren moeilijk toegankelijk en de algemene websiteprestaties bleven achter.

02

De oplossing van HubSpot CMS

De oplossing van HubSpot CMS

Webs analyseerde de doelstellingen, buyer persona's, customer journeys en bestaande content van Delmic en ontwikkelde vervolgens een compleet nieuwe website-architectuur met een nieuwer, hipper design, gericht op het zichtbaar maken van de voordelen voor klanten. Dit deed Webs door contentontdekking te faciliteren aan de hand van featured content, de blogsecties opnieuw op te bouwen, prominente mogelijkheden van laterale navigatie naar gerelateerde content te gebruiken en duidelijke vervolgstappen te bedenken aan de hand van gebruiksvriendelijke templates/modules en aantrekkelijke CTA's.