Contact
HubSpot Partner Nederland

Waarom samenwerken met een Elite HubSpot Partner?

In het kort: drie voordelen

01

Centre of Excellence

02

Time to Value

03

Partner voor groei

Centre of Excellence

Time to Value

Partner voor groei

gijs-boers-stock-portrait

“Webs heeft ons geholpen te bepalen welke HubSpot functionaliteiten we nu nodig hebben. Dit op basis van waar we als bedrijf staan, en waar we in de toekomst naartoe willen. Ze leveren écht een toegevoegde waarde aan de software.”

Gijs Boers Grounded

HubSpot Nederland: Let's meet

HubSpot levert je een 360-graden klantbeeld en -inzicht in de groeimogelijkheden van je sales-, marketing- en customer succes afdelingen. Maar dan moet je het wel goed aanpakken. Met een HubSpot Partner zoek je samen de oplossing die voor jou het beste werkt.

Plan een gesprek
Screenshot 2020-10-23 at 11.23.37

Ons verhaal

in 2 minuten

heleen-heijnis-stock-portrait

“Het team van Webs navigeerde ons door elke HubSpot stap. Hierdoor werden moeilijke processen eenvoudig en beheersbaar. Het team is enthousiast en erg goed in wat ze doen.”

Heleen Heijnis NetYCE

Ruim 120 mensen
hebben over ons team geschreven

Frequently asked questions

Hoe selecteer ik de juiste HubSpot Partner?
Wil je de juiste HubSpot partner selecteren dan is het belangrijk vooraf te bepalen welke ondersteuning je zoekt. Zo zijn er verschillende implementatiepartners die zich enkel op de implementatie en het technisch beheer van HubSpot focussen of partners die juist met je meedenken op strategisch niveau, helpen met content creatie of demand generation. Ook zijn er HubSpot partners die zich enkel richten op de Marketing Hub van HubSpot of het CMS. Zij helpen je vooral met het inzetten van inbound marketing of het bouwen van een website op HubSpot. Een full-service HubSpot bureau heeft ervaring met alle Hubs. Ben je op zoek naar een geïntegreerd platform dan is het belangrijk te selecteren op ervaring met CRM implementaties, integraties etc. Naast kennis van het HubSpot Ecosysteem kun je natuurlijk ook nog selecteren op regio, kennis van de industrie, een culturele match etc.
Hoe onderscheid ik het niveau van HubSpot Partners?

HubSpot Partners zijn verdeeld in vier tiers: Gold, Platinum, Diamond en Elite. De rangschikking is gebaseerd op monthly recurring revenue, retained clients en portal management. AKA hoeveel HubSpot licenties zijn er verkocht en worden er beheerd, hoeveel klanten blijven er ook daadwerkelijk aan boord en tot hoeveel portals heeft de HubSpot partner toegang binnen een organisatie. Hoe hoger deze getallen, hoe hoger de tier. En hoe hoger de tier, hoe succesvoller de HubSpot partner is bij haar klanten. Want als een partner erin slaagt klanten aan boord te houden zonder opzeggingen, is dat een teken dat de klant blij is en de partner dus goed presteert. Een hogere tier betekent dus meer ervaring met HubSpot, maar dit betekent niet altijd een betere service. Uiteindelijk is de tier van HubSpot ‘maar’ een sticker, en gaat het vooral om het selecteren van een HubSpot partner die ervaring heeft met vraagstukken die voor jouw organisatie van toepassing zijn, je doelen begrijpt of zich focust op de industrie waar je in werkt.

Wat mag van HubSpot partners verwacht worden?

Of het nu om het realiseren van één demand generation campagne gaat of over een groot project als een CRM implementatie inclusief koppelingen met ERP systemen: een goede HubSpot partner helpt je het maximale uit HubSpot te halen. Kent alle ins en outs van HubSpot en is sterk in het vertalen van de mogelijkheden van HubSpot naar jouw situatie. Denkt mee met je business en vertrekt altijd vanuit een concrete doelstellingen. Neemt verantwoordelijkheid voor het behalen van KPI’s, richt processen juist in en schroomt niet om een mening te geven. Daar haak je tenslotte een HubSpot partner voor aan. Het is een extra team dat jouw team zou moeten aanvullen en versterken met kennis en service. 

What makes us different.

Niet alle HubSpot partners zijn hetzelfde.

Lees meer over ons

You’re ready.
Take the leap.

Kies het tijdstip dat jou het beste uitkomt.

Plan een call