Strategische artikelen voor en door het management.
In de markt van 25 jaar geleden was het matchen van vraag en aanbod relatief eenvoudig. Je bedacht een product/dienst, zorgde ervoor dat je in beeld kwam bij kopers en dan volgde de deal. In de complexe wereld van vandaag...
Draaien jouw accountmanagers nog steeds hun standaard verkoopriedel af of gun je ze de tijd om klanten echt uit de brand te helpen? Het is hoog tijd om de sales-koers te bepalen die je organisatie de komende jaren wil varen...
Ieder commercieel bedrijf is min of meer ontsproten aan het brein van de oprichter/ondernemer die een kans of mogelijkheid in de markt zag. Hij of zij wist middelen en tijd vrij te maken...
Beste CEO, directeur of salesmanager. Zie jij marketing nog steeds vooral als kostenpost of als bewezen middel om je omzet mee te boosten?
Waarom is data een essentieel onderdeel van commercieel succes? Als je data gefragmenteerd is, kun je geen conclusies trekken, weet je niet wat wel en wat niet goed werkt, kunnen werknemers binnen je commerciële afdeling niet met elkaar praten...
De jacht op nieuwe business versus aandacht voor bestaande klanten. Voor bedrijven is het een voortdurende spannigsboog, met de loyale afnemer vaak als verliezende partij...
Business groei in je inbox.
HubSpot consultancy bureau voor MKB en enterprise ondernemingen
Wij optimaliseren je commerciële proces met HubSpot. If not now, when?
Ontvang de laatste inzichten, event updates en productontwikkelingen.