
Toyota Material Handling
Content marketing is een van de belangrijkste elementen van de marketingstrategieën van nu.
Een goede contentstrategie is het deel van je marketingplan dat je expertise in de sector laat zien, afgestemd op je bedrijfsdoelstellingen.
Mensen zijn op zoek naar je content. Niet de zoekmachines.
Content ontwikkelt zich voortdurend en marketeers moeten mee veranderen. Zorg voor antwoorden en oplossingen waar je doelgroep naar op zoek is.
Schrijf geen content 'omdat het kan'. Genereer leads die worden omgezet in sales.
Elk stukje marketing moet worden beoordeeld op de impact die het heeft op de business. Laat leads door de salesfunnel stromen met behulp van marketing automation en meet het effect over een langere tijd.
“Met de hulp van Elroy, onze Inbound Marketeer, is onze leadgeneratie aanzienlijk gestegen. En dat 'alleen' door content creatie en nurturing. We zijn erg blij dat we deze reis doormaken, in samenwerking met Webs.”
Lindie Feuler Wepa
Veel bedrijven en marketeers hebben geen tijd om te controleren of wat zij in HubSpot doen ook de beste optie is. Dat snappen wij. Het is altijd druk en de ontwikkelingen in de markt gaan razendsnel. Met de hulp van onze gecertificeerde HubSpot Inbound Marketeers haal je het meeste uit je tijd en marketingbudget.
Er is vaak zo veel aan te pakken, dat het lastig is om te kiezen waar je de focus nu het beste op kunt leggen. Wij helpen je bij het opstellen van een marketingplan die je bedrijfsdoelstellingen ondersteunt, en onderbouwd is met data.
Wij helpen bij de inrichting van je interne marketingprocessen, zodat jij en je team zo efficiënt mogelijk kunnen werken. Ter ondersteuning maken we gebruik van Marketing Automation en HubSpot.
Het is aan jou of je een chauffeur wilt inhuren of zelf wilt leren rijden. Onze gecertificeerde experts kunnen de inbound marketing stukken schrijven, de marketingmachine voor je besturen, of je team opleiden en ze de sleutels overhandigen wanneer ze er klaar voor zijn.
We maken gebruik van de ervaring, passie en talenten in jouw bedrijf en zetten deze verhalen om in inbound marketing blogs, landingspagina's, e-books, whitepapers, casestudy's, pillar-pagina's en sociale en e-mailcontent.
Vergeet hacks voor de korte termijn. Wij gebruiken bewezen SEO- en SEA-methoden om autoriteit te creëren en hoogwaardige traffic naar je content te leiden.
Traffic is nutteloos als je er geen aandacht mee trekt. Onze Inbound Marketeers zijn getraind in het gebruik van overtuigende copywritingtechnieken waarmee jij je onderscheidt van de rest.
We ontwikkelen strategieën om bezoekers zover te krijgen dat ze actie ondernemen. Of je nu wilt dat ze een formulier invullen, hun e-mailadres achterlaten of een gesprek aangaan met sales, wij zorgen ervoor dat het gebeurt.
Met leadscoring, workflows en lead nurture-programma's bouwen wij je leadkwalificatieproces in HubSpot. Hiermee stromen leads automatisch door je salesfunnel, bespaar je tijd en meet je jouw marketinginspanningen.
(5/5)
Inbound marketing draait om het creëren van relevante content voor je doelgroep in elke fase van de customer journey. Zorg jij voor antwoorden en oplossingen waar je doelgroep naar op zoek is, op de kanalen waar zij aanwezig zijn, dan is de kans groot dat ze met jouw organisatie willen spreken. En dat is waar HubSpot inbound marketing om draait: mensen aantrekken in plaats van pushen om in contact te komen. Door middel van een inbound marketing strategie draagt marketing bij aan thought leadership, het delen van expertise en social proof waardoor er al trust ontstaat voordat het gesprek met sales begint.
We starten altijd vanuit een strategisch growth plan. Deze wordt opgesteld in de strategische sessies aan het begin van het traject. In de eerste sessie zetten we doelstellingen. Wat wil je bereiken en waarom? Daarna kijken we naar je doelgroep en brengen we de customer journey in kaart. Met welke uitdagingen kampen ze? En op welke kanalen gaan ze op zoek naar oplossingen en antwoorden voor deze uitdagingen? Tot slot geven we samen je inbound marketing strategie vorm, inclusief de tactieken. Hoe gaan we je doelgroep bereiken? Welke inbound marketing tactieken zetten we in? En wat hebben we hier dan voor nodig. Aan het einde van de sessies ligt er een inbound marketing plan waar jij mee aan de slag kunt.
De #1 HubSpot Consultancy Partner voor bedrijven die slimmer willen groeien.
Wij optimaliseren je commerciële proces met het HubSpot CRM Platform. If not now, when?
Ontvang de laatste inzichten, event updates en productontwikkelingen.