Contact
B2B Customer Experience

Een optimale klantervaring als de basis van zakelijk succes

Wij helpen je, je B2B customer experience af te stemmen op de B2B-klant van nu.

Customer Experience

Een B2B customer experience strategie waarbij de klant echt centraal staat. Het is nu of nooit.

20200928_Webs_023-9663-comp

Delight customers at scale

emiel-square

Door Emiel Kanters

Ooit in een ver verleden kreeg ik het boekje Kloteklanten waarin werd uitgelegd dat klanten in principe een noodzakelijk kwaad zijn waarmee je maar te dealen hebt. En hoe beter je er in bent, des te succesvoller je wordt. Het lijkt wel werk! En daar heeft de auteur een goed punt. Zeker in de B2B waarin op customer service gebied nog een hoop te winnen is. Werk aan de winkel!!

Lees verder

Cijfers

80%

van B2B kopers ziet een naadloze Customer Experience als Key Differentiator.

Bron: State of the Connected Customer
placeholder
placeholder
placeholder

Royal Mosa

Internationaal groeien met een demandgeneratie strategie

Bekijk de case study
Business Challenges

Samen bepalen we waar je echte B2B customer experience uitdaging ligt.

Eerst bepalen we samen waar je echte uitdaging ligt. Zo kun je het juiste probleem aanpakken om je bedrijf te laten groeien.

https://f.hubspotusercontent40.net/hubfs/452796/media/images/office%20images/20200928_Webs_049-0324.jpg
two consultants brainstorming about a project using post-its on a glass wall
two consultants brainstorming about a project using post-its on a glass wall
Process

We werken vanuit een plan dat meetbaar bijdraagt aan business groei.

Om de juiste markten te bedienen, heb je een customer experience proces nodig dat past bij je toekomstige klant en bedrijf. Samen ontwikkelen we een strategisch stappenplan om dat te bereiken.

https://f.hubspotusercontent40.net/hubfs/452796/media/images/office%20images/20200928_Webs_010-9528.jpg
A woman taking notes on a laptop during a presentation of colleague
A woman taking notes on a laptop during a presentation of colleague
People

Met hulp van onze experts krijgen jouw mensen het voor elkaar.

Je hebt experts nodig om processen te implementeren en je b2b customer experience programma te versterken. Van ondersteuning op afstand tot doorlopend beheer en customer service consultancy: wij staan voor je klaar.

https://f.hubspotusercontent40.net/hubfs/452796/media/images/office%20images/20200928_Webs_099-1804.jpg
People gathering around the lunch table
People gathering around the lunch table
Technology

Verkrijg de juiste technische competenties.

Samen bouwen, beheren en integreren we een solide customer experience tech stack die volledig is afgestemd op je bedrijfsdoelen. Zo kun je interne processen stroomlijnen en je ROI meten.

Wat is je doel?

Ontdek onze diensten.

Man standing in front of his desk which has a macbook on it
#UnlockYourGrowth

Customer Success als basis voor een langdurige relatie met je klant

Service verlenen stond lange tijd gelijk aan klachten afhandelen. Dat kan beter, slimmer vooral. Door niet enkel in Customer Support, maar vooral in Customer Success te investeren.

Lees ons opiniestuk
#UnlockYourGrowth

Voor CEO's: waarom aandacht geven aan je klant loont, ook in euro's

De jacht op nieuwe business versus aandacht voor bestaande klanten. Voor bedrijven is het een voortdurende spanningsboog, met de loyale afnemer vaak als verliezende partij. Lees in 5 minuten waarom aandacht voor customer retention loont.

Lees ons opiniestuk
A woman running on a colored pedestrian crossing
A woman running on a colored pedestrian crossing
A woman running on a colored pedestrian crossing
A woman running on a colored pedestrian crossing

Wat is jouw uitdaging?

Van strategisch advies tot tactische planning en operationele begeleiding van je customer service teams. Wij zijn er om je te helpen.