
Samen vormen we een beeld van je ideale klant en zijn doelstellingen. We creëeren een routekaart naar succes, om je verwachtingen en doelen rondom customer success op de korte en lange termijn duidelijk te krijgen.
Behoud bestaande klanten – nieuwe klanten acquireren is duurder
Verbeter je klantretentie door een customer success strategie te implementeren en versterk deze met een gedegen customer success programma en een proactief customer service team.
Betrokken klanten kopen meer, promoten meer en tonen meer loyaliteit.
Het einddoel is niet het winnen van een nieuwe klant. Het gaat erom dat klanten zo blij zijn, dat ze iedereen over jou vertellen.
B2B-klanten verwachten een gesprek, een beleving en menselijke interactie.
Gebruik je customer success team om je klanten blij te maken met een uitstekende klantenservice.
“Samen met Webs werken we er hard aan om zo relevant mogelijk te zijn voor onze klanten. Ik zie Webs als een echte kennispartner, waar we goed mee kunnen samenwerken - informeel, professioneel en goed gestructureerd.”
Lisa Hagoort HEYDAY
Wil je meer inzicht in de behoeften en verwachtingen van je klanten? Breng dan je customer journey in kaart met het HubSpot platform. Samen visualiseren we de end-to-end klantervaring, bepalen we de sleutelmomenten en elimineren we fricties.
Hoe digitaler we worden, hoe belangrijker het is om relaties op te bouwen met behulp van digitale interacties. Wij helpen je klanttrajecten te transformeren en te digitaliseren.
De steeds veranderende verwachtingen van klanten moeten altijd jouw uitgangspunt zijn. Want wat nu werkt, is morgen misschien al achterhaald. Onze Customer Success Consultants stemmen samen met jou strategieën af op de koopervaring van klanten.
Samen vormen we een beeld van je ideale klant en zijn doelstellingen. We creëeren een routekaart naar succes, om je verwachtingen en doelen rondom customer success op de korte en lange termijn duidelijk te krijgen.
Wij trainen je team om de klant écht centraal te stellen en beter van dienst te kunnen zijn. Samen stellen we klantsucces centraal binnen je bedrijf.
Samen implementeren we de tools – zoals de kennisbank of ticketfunctie in Service Hub – die je nodig hebt om contact te houden met je klanten en met ze mee te groeien.
Onze customer success consultants helpen je de feedback loop te sluiten door klanttevredenheid te monitoren, problemen snel op te lossen en testimonials van tevreden klanten vast te leggen.
(5/5)
De #1 HubSpot Consultancy Partner voor bedrijven die slimmer willen groeien.
Wij optimaliseren je commerciële proces met het HubSpot CRM Platform. If not now, when?
Ontvang de laatste inzichten, event updates en productontwikkelingen.