Plan een 1:1
Customer Success Consultants

Het einddoel is niet het acquireren van een nieuwe klant

Customer succes consultants die jouw wereld begrijpen.

Het binnenhalen van een nieuwe klant kan wel 25 keer zo duur zijn dan het behouden van een bestaande klant.

Behoud bestaande klanten – nieuwe klanten acquireren is duurder 

Verbeter je klantretentie door een customer success strategie te implementeren en versterk deze met een gedegen customer success programma en een proactief customer service team. 

 

 

B2B-klanten met een hoge klantbetrokkenheid behalen 50% meer omzet/sales.

Betrokken klanten kopen meer, promoten meer en tonen meer loyaliteit.

Het einddoel is niet het winnen van een nieuwe klant. Het gaat erom dat klanten zo blij zijn, dat ze iedereen over jou vertellen.

60% van de consumenten doet geen zaken meer met een merk vanwege slechte ervaringen met klantenservice.

B2B-klanten verwachten een gesprek, een beleving en menselijke interactie.

Gebruik je customer success team om je klanten blij te maken met een uitstekende klantenservice.

heyday-lisa-laptop-sitting

“Samen met Webs werken we er hard aan om zo relevant mogelijk te zijn voor onze klanten. Ik zie Webs als een echte kennispartner, waar we goed mee kunnen samenwerken - informeel, professioneel en goed gestructureerd.”

Lisa Hagoort HEYDAY

Vertrouwd door meer dan
150 B2B-bedrijven

Werk samen om je doelen te behalen #unlockyourgrowth

Krijg meer inzicht in de behoeften van je klanten.

Wil je meer inzicht in de behoeften en verwachtingen van je klanten? Breng dan je customer journey in kaart. Samen visualiseren we de end-to-end klantervaring, bepalen we de sleutelmomenten en elimineren we fricties.

https://f.hubspotusercontent40.net/hubfs/452796/media/images/office%20images/20200928_Webs_049-0324.jpg
20200928_Webs_049-0324
20200928_Webs_049-0324

Bouw relaties op door digitale services.

Hoe digitaler we worden, hoe belangrijker het is om relaties op te bouwen met behulp van digitale interacties. Wij helpen je klanttrajecten te transformeren en te digitaliseren.

https://f.hubspotusercontent40.net/hubfs/452796/media/images/office%20images/20200928_Webs_038-0032.jpg
20200928_Webs_038-0032
20200928_Webs_038-0032

Begeleid je klanten – gun ze een betere ervaring.

De steeds veranderende verwachtingen van klanten moeten altijd jouw uitgangspunt zijn. Want wat nu werkt, is morgen misschien al achterhaald. Onze Customer Success Consultants stemmen samen met jou strategieën af op de koopervaring van klanten.

https://f.hubspotusercontent40.net/hubfs/452796/media/images/office%20images/20200928_Webs_071-1000.jpg
20200928_Webs_071-1000
20200928_Webs_071-1000
hubspot-logo-3

Expertise en capaciteit voor je behoeften op het gebied van customer success.

Bepaal de behoeften van je klant

Samen vormen we een beeld van je ideale klant en zijn doelstellingen. We creëeren een routekaart naar succes, om je verwachtingen en doelen rondom customer success op de korte en lange termijn duidelijk te krijgen. 

Stel een customer success team samen dat voldoet aan de verwachtingen van je klanten

Wij trainen je team om de klant écht centraal te stellen en beter van dienst te kunnen zijn. Samen stellen we klantsucces centraal binnen je bedrijf.

beheer al je klantinteracties proactief

Samen implementeren we de tools – zoals de kennisbank of ticketfunctie in Service Hub – die je nodig hebt om contact te houden met je klanten en met ze mee te groeien.

Sluit de feedback loop en maak van je klanten promotors

Onze customer success consultants helpen je de feedback loop te sluiten door klanttevredenheid te monitoren, problemen snel op te lossen en testimonials van tevreden klanten vast te leggen.

Meer dan 140 mensen hebben gedeeld hoe de samenwerking met ons is verlopen

(5/5)

HubSpot Partner Directory

What makes us different.

Niet alle HubSpot partners zijn hetzelfde.

Waarom samenwerken met een partner?

You’re ready.
Take the leap.

Kies het tijdstip dat jou het beste uitkomt.

Maak een afspraak