Je steekt veel tijd en energie in je website, zonder dat dit je de gewenste resultaten oplevert in bezoekers en leads. Het proces dat we als ‘de standaard’ manier van websiteontwikkeling beschouwen zit bovendien vol met risico’s en kost je bedrijf onnodig veel tijd en geld. Dat is niet meer van deze — digitale — tijd.
Het zal je vast bekend in de oren klinken dat 70% van het hedendaagse aankoopproces zich tegenwoordig online afspeelt. Kopers gaan zelf op zoek naar informatie, en doen zaken met bedrijven die hen helpen tijdens deze zoektocht. Wanneer we kijken naar hoe je prospects en klanten zich gedragen in dit digitale landschap, is de website idealiter een bron van nieuwe business. “Je website is je visitekaartje” - snijdt dus geen hout meer.
Daarom is het zaak het kanaal niet eenvoudig een set-andforget een facelift te geven, maar júist te zien als elementaire schakel in het koopproces van je klant. Een schakel die met de juiste optimalisatie voor een groei van nieuwe leads en klanten kan zorgen.