NL
Contact
Webs

B2B website plan van aanpak

Bepaal je strategie en aanpak voor een moderne website die bijdraagt aan de commerciële resultaten van je business.

voorpagina-b2bwebsites

In het digitale tijdperk is je website je beste salespersoon

Je steekt veel tijd en energie in je website, zonder dat dit je de gewenste resultaten oplevert in bezoekers en leads. Het proces dat we als ‘de standaard’ manier van websiteontwikkeling beschouwen zit bovendien vol met risico’s en kost je bedrijf onnodig veel tijd en geld. Dat is niet meer van deze — digitale — tijd.

Het zal je vast bekend in de oren klinken dat 70% van het hedendaagse aankoopproces zich tegenwoordig online afspeelt. Kopers gaan zelf op zoek naar informatie, en doen zaken met bedrijven die hen helpen tijdens deze zoektocht. Wanneer we kijken naar hoe je prospects en klanten zich gedragen in dit digitale landschap, is de website idealiter een bron van nieuwe business. “Je website is je visitekaartje” - snijdt dus geen hout meer.

Daarom is het zaak het kanaal niet eenvoudig een set-andforget een facelift te geven, maar júist te zien als elementaire schakel in het koopproces van je klant. Een schakel die met de juiste optimalisatie voor een groei van nieuwe leads en klanten kan zorgen.

01

Traditionele websiteprojecten: een moeizaam proces vol risico's

Traditionele websiteprojecten: een moeizaam proces vol risico's

Je website is je belangrijkste marketingtool en is het middelpunt van al je marketing-activiteiten. Het is de eerste plek waar prospects en klanten naartoe gaan wanneer ze op zoek zijn naar meer informatie over je producten of diensten. Hoe belangrijk de website ook is — de traditionele manier waarop een website gebouwd en geoptimaliseerd wordt is niet langer effectief.

Beeld jezelf eens het laatste website-traject in dat je bedrijf heeft doorlopen. Prettig om aan terug te denken... of juist niet? Wat we vaak horen, is dat het een periode vol stress en hoofdpijn is. Maar waarom is dat zo?

02

Een website die constant blijft bijdragen aan de commerciële resultaten van je bedrijf

Een website die constant blijft bijdragen aan de commerciële resultaten van je bedrijf

Traditionele websitebouw resulteert in een statisch eindproduct dat in één keer wordt opgeleverd. Gewenst is een slimmere, iteratieve manier van website-ontwikkeling, die de risico’s van traditionele ontwikkeling vermijdt dankzij snellere lancering en continue optimalisatie op basis van data. Het resultaat: een beheersbare website die constant meegroeit met je business...