NL
Contact

The latest

The latest

Van traditioneel naar modern CMS: stap uit de silo

In samenwerking met Emerce - B2B-kopers hun research online en dat maakt het belang van een bedrijfswebsite groter dan ooit. Een modern CMS is geïntegreerd in de marketing- en salesplatforms, zodat de organisatie zich kan focussen op de klant en efficiënt leads kan genereren. De website wordt geïntegreerd in het commerciële proces. Met o.a. intuïtieve drag-and-drop-interfaces maken sales- en marketingteams in een handomdraai content en passen ze de content eenvoudig aan.

Website
3 min

Maak van je website een leadgenerator

In samenwerking met Emerce - Ook B2B-bedrijven maken meer werk van online sales en van het binnenhalen van leads. Zeven stappen om via je website meer en betere leads te genereren. Belangrijk: trek je salesteam er vooral al bij in de ontwerpfase.

Website
3 min

Hoe Nmbrs groei realiseerde met inbound en HubSpot

#UnlockYourGrowth

Bekijk de case study

HubSpot Reporting inrichten voor management op C-niveau

In samenwerking met Emerce - Hoe kom je erachter wat wel en wat niet werkt in je HubSpot-portal? En hoe maak je het ultieme overzicht van KPI’s, zodat je inzicht krijgt in welke impact je marketing-, sales- en serviceteams hebben op het financiële resultaat van je klantgerichte bedrijfsprocessen? Een uitgebreide toelichting.

HubSpot
11 min

Waarom moet je voor HubSpot kiezen?

Er gaat een gevaarlijke gedachte rond over HubSpot. HubSpot zou 'all-in-one marketingsoftware' zijn die elk marketing- of salesprobleem kan oplossen en je bedrijf moeiteloos nieuwe groei kan opleveren. Dit klopt voor de meeste bedrijven die in HubSpot investeren, maar het gaat niet op voor iedereen. HubSpot is niet altijd voor iedereen geschikt...

HubSpot
1 min

Een analyse van de aanbieders van CRM-systemen in Nederland

In samenwerking met CustomerTalk - Aanbieders van systemen voor customer relationship management (CRM) claimen in de regel dat zij de gehele customer journey ondersteunen. Echter, slechts een paar leveranciers hebben hun IT-architectuur daarop gebaseerd. En dat merk je. Het is net als met sollicitanten. Op papier ziet het er allemaal heel indrukwekkend uit. Maar als je de mensen in kwestie dan echt ontmoet, blijkt hun curriculum vitae (cv) geen zuivere afspiegeling te zijn van de personen die jij dacht te ontmoeten. Het cv van een CRM-leverancier is doorgaans eerder een reclamefolder van een wannabe thought leader , die mooie functietitels combineert met evenzoveel Fortune 500-bedrijven.

Sales
5 min

CRM Checklist: vermijd déze zes struikelblokken

In samenwerking met MT/Sprout - Wie de groei en klanttevredenheid van haar onderneming wil waarborgen, verfijnt zijn digitale strategie met een geolied CRM-platform. Maar hoe zorg je ervoor dat je de goede route rijdt en dat je succesvol wordt (en blijft) op de korte én lange termijn?

HubSpot
3 min

Auteurs

Bekijk meer topics.
#UnlockYourGrowth

Om je te helpen hebben we een aantal topics verzameld