HubSpot


Inbound Marketing software

Haal het maximale rendement uit je online marketing met software van HubSpot

HubSpot is wereldwijd hét online Inbound Marketing software platform. Met de software van HubSpot zijn al je kanalen geïntegreerd in één krachtige online Marketing tool. Omdat deze kanalen onderling met elkaar communiceren kun je de gehele Inbound Marketing campagne inrichten aan de hand van workflows en Marketing automation.

Je collega's kunnen efficiënter en effectiever te werk gaan dankzij B2B Marketing automation. Dit scheelt je tijd, geld en energie. Maak kennis met HubSpot tijdens de Inbound Marketing demo. Tijdens deze demo ontdek jij hoe HubSpot in jouw voordeel kan werken.

Demo aanvragen

G2 Crowd en Venturebeat ranken HubSpot als #1 Marketing Automation software.

HubSpot functionaliteiten

Beheer al je online kanalen in één integrale Marketing tool

Blogging

Potentiële klanten bewegen zich vrijelijk over het internet, op zoek naar de antwoorden op hun vragen. Jij hebt deze kennis en expertise in huis, je hoeft het alleen nog maar te delen. Wordt gezien als expert en betrouwbare speler in je vakgebied dankzij nuttige artikelen. Met een goed blog trek je meer traffic, meer leads en uiteindelijk meer klanten aan.
Start met bloggen in 5 simpele stappen


SEO

Google is de nieuwe Gouden Gids. Maar liefst 93% van alle online ervaringen beginnen met een zoekmachine. Zie in één oogopslag welke zoekwoorden voor conversie zorgen en welke niet. Zo spreek jij straks de taal van de klant én scoor je bovenaan in de ranking.
5 Praktische SEO tips voor Inbound Marketeers

Social media

Content die ertoe doet is het waard om gedeeld te worden. Beheer alle sociale media vanuit HubSpot door accounts van Twitter, LinkedIn, Facebook en Google+ vanuit één management dashboard aan te sturen. Meet en beheer de effectiviteit van je social mediacampagnes.
LinkedIn en B2B de perfecte match

CMS

HubSpot kent een eigen Content Management System (HubSpot COS). Het is dus mogelijk een complete website vanuit HubSpot te bouwen en beheren. En dit geeft je de mogelijkheid iedere afzonderlijke pagina apart in te richten én te analyseren. Zo haal je het maximale rendement uit je website.


Lead management

Elke klant is uniek. HubSpot maakt inzichtelijk in welke fase van het aankoopproces je potentiële klant zich bevindt en laat jou hier perfect op inspelen. Je collega van sales kan op het juiste moment aan de slag met de door jou aangeleverde leads. Zo ben je nooit te vroeg of te laat, maar altijd precies op tijd.

Call-to-actions

Verander een bezoeker in een lead met slimme call-to-actions. Met een CTA doe je de lezer van het artikel een aanbod (bijvoorbeeld in de vorm van een e-book) door middel van een button. In HubSpot kun je zien hoe effectief bepaalde CTA’s zijn, deze hergebruiken en vervolgens effectief inzetten.


Landingspagina's

Op de landingspagina laat de bezoeker zijn of haar gegevens achter in ruil voor jouw waardevolle content. Dit doe je door middel van pagina's die volledig gepersonaliseerd zijn op de unieke bezoeker en daardoor aanzetten tot actie. Zo glipt geen enkele potentiële lead jou door de vingers.
Meer conversie met een steengoede landingspagina

B2B Marketing automation

Veel van bovengenoemde zaken kun je los uitvoeren. HubSpot zorgt ervoor dat je inzicht en overzicht krijgt in alles wat je doelgroep online doet. Op basis daarvan kun je bepaalde zaken volledig automatiseren en met elkaar laten communiceren. Wat ga je doen met de extra tijd die het jou oplevert?


E-mail

Nieuwsbrieven, uitnodigingen, notificaties; communiceer met je doelgroepen vanuit HubSpot. Maak gebruik van standaard templates en forms, of richt gepersonaliseerde workflows in om de communicatie volledig aan te passen aan jouw verschillende doelgroepen. Zo ontvangt geen enkele lead tweemaal hetzelfde bericht.


Analytics

Met analytics kun je het succes van jouw online strategie transparant en overzichtelijk op één plek monitoren. Zo kun je tussentijds gemakkelijk bijsturen en bijstellen. HubSpot's analytics gaat over alle kanalen heen en is zowel op breed als op zeer specifiek niveau meetbaar. Zo kun jij inzoomen op details waar nodig.


CRM Sync

HubSpot bevat een gratis CRM (Sales) systeem. Tevens is het mogelijk de huidige tools die jouw collega's gebruiken, bijv. Salesforce, gebruiken te synchroniseren met HubSpot. Je kunt hierin je salesfunnel managen en alle correspondentie (geautomatiseerd) bijhouden. Zo werken Sales en Marketing optimaal samen.
Marketing en Sales: van collaboratie naar coöperatie


Ervaar HubSpot in de praktijk. Wij laten je in een uurtje zien hoe jij tijd kunt besparen en meer leads kunt genereren. Gratis demo aanvragen

Webs is certified
partner van HubSpot

HubSpot biedt je de mogelijkheid alle losse kanalen te integreren in één krachtige tool, Webs (Platinum partner van HubSpot) brengt jouw prachtige verhalen tot leven. Dit doen we door onze vakkennis van inbound marketing, techniek, design en analytics los te laten op jouw bedrijf. Wij nemen je mee in de wereld van HubSpot en leren je zo maximaal rendement uit je online marketing-inspanningen te halen. Ons vertrekpunt is het centraal stellen van jouw klant vanuit strategisch onderbouwde doelstellingen. Dit noemen we marketing as a service.

Webs - Hubspot Platinum Partner

Webs is certified partner van HubSpot Webs = HubSpot agency

Zo realiseren wij succes voor jouw organisatie over alle online kanalen heen

1. Inbound gameplan

Aan de slag! Het gameplan beschrijft jouw strategische doelstellingen. Vertrekpunt is het opstellen van de Buyer Persona en de Buyer Journey. Het scherpstellen van doelgroep(en), marketing KPI's en SMART doelstellingen worden tevens in het gameplan opgenomen. Zo herinneren wij jou constant aan de gestelde doelen.

2. Inbound marketing platform

Wij gaan HubSpot dusdanig inrichten dat de tool optimaal bijdraagt aan jouw specifieke bedrijfsdoelstellingen. We maken (indien gewenst) de koppeling met bestaande sites/CRM en richten marketing campagne(s) in. De eerste landingspagina('s), CTA('s), formulieren en het eerste blogartikel gaan live.

3. Hybride team

Marketing as a service in de praktijk. Door de juiste mensen samen te brengen bundelen wij onze kennis van (inbound) marketing strategie, design, techniek en analyse tot één fte. Voor jou betekent dit pro-actieve ondersteuning voor je marketingactiviteiten bij alle disciplines op basis van vooraf bepaalde doelstellingen.

Wat levert HubSpot op

Gemiddelde groei met HubSpot
Ervaar HubSpot in de praktijk. Gratis demo aanvragen

Benieuwd hoe jouw organisatie beter zaken kan doen in het digitale tijdperk?
Vraag het een van onze specialisten:

Chat met een specialist

Updates
Op zoek naar een baan met groeigarantie?

Werken kun je overal. Groeien doe je bij Webs. Bekijk vacatures.

Wij zijn op zoek naar een stagiair Front- end Developer

Wil jij je ontwikkelen tot een ervaren front-end developer? Vacature stagiair Front- end Developer.

Wij zijn op zoek naar een Sales Consultant

Ben jij een gedreven commercieel talent? Vacature Sales Consultant.

Webs lanceert het hybride team

De oplossing voor al je digitale pijnpunten? Het hybride team.

The Digital Future of B2B

Hoe ziet de toekomst van B2B eruit? Kom erachter tijdens #DFB2B.

B2B klanten, het zijn net mensen...

Lees: een introductie in buyer persona's op ons blog.

Maak je eigen buyer persona

Stel je klant centraal. Maak je eigen persona met deze handige tool.

19 maart exclusieve kennissessie

Meer klanten met inbound marketing. Meer info & aanmelden.

Blog inbound- en B2B marketing

Blijf op de hoogte over inbound marketing en sales op ons blog.

I.s.m. de High Tech Campus organiseren wij The Digital Future of B2B

Het ​kennisevent over de toekomst van B2B marketing & sales: www.digitalfutureb2b.nl

Solar Team, Eindhoven bouwt de auto van de toekomst.

Wij helpen de studenten van de Technische Universiteit Eindhoven met het in de markt zetten van de Stella 2. Meer info

Wil je meer klanten met inbound marketing?

Kom naar het gratis kennisvent op 5 februari. Meld je aan.

Noteer alvast in je agenda: 30 juni - The Digital Future of B2B

In samenwerking met de High Tech Campus organiseert Webs het kennisevent over de toekomst van B2B marketing & sales. Binnenkort meer informatie.

Bekijk alle updates