De zakelijke koper is kritischer, weet meer, verwacht meer en laat niet meer zo gemakkelijk aan zich 'verkopen' als 10 jaar geleden. Dat is bij menig B2B bedrijf bekend. Toch zijn intern de rollen van sales en marketing in veel organisaties niet veranderd.
Wie Marketing en Sales op het niveau van processen en mensen als één commercieel team ziet, en hier ook naar handelt, is de concurrentie vandaag de dag al drie stappen voor...
In een ideale wereld gaat jouw content er niet alleen voor zorgen dat de lezer zich bewust wordt van een bepaald probleem, maar ook dat deze potentiële klant je product of dienst gaat zien als de oplossing voor dit probleem, in een lead verandert en uiteindelijk in een klant. Moeilijk? Ja. Onmogelijk? Absoluut niet.
In mei 2018 zijn alle instellingen vrijgegeven binnen de Marketing & Sales software van HubSpot om zaken "GDPR-proof" in te richten. Ook het Product Playbook is door HubSpot gelanceerd welke je tekst en uitleg geeft over de veranderingen binnen HubSpot omtrent de GDPR...
Om je te helpen hebben we een aantal topics verzameld