
Vostermans
Vandaag de dag kopen klanten niet alleen producten of diensten. Ze kopen een ervaring.
De loyaliteit van klanten is niet alleen gebaseerd op producten en diensten – ze kijken in toenemende mate naar de totale ervaring.
Onderscheid je op klantervaring. Ga uit van het perspectief van de klant.
In B2B gaan relaties vaak dieper, zijn er meer belanghebbenden en is de inzet hoger. Ontwerp een customer experience journey die dit ondersteunt.
Het wordt steeds belangrijker om relaties op te bouwen met behulp van digitale interactie
“Samen met Webs werken we er hard aan om zo relevant mogelijk te zijn voor onze klanten. Ik zie Webs als een echte kennispartner, waar we goed mee kunnen samenwerken - informeel, professioneel en goed gestructureerd.”
Lisa Hagoort HEYDAY
Wil je meer inzicht in de behoeften en verwachtingen van je klanten? Breng dan de B2B customer experience journey in kaart. In samenwerking met een B2B customer experience consultant visualiseren we de end-to-end klantervaring, bepalen we de sleutelmomenten en verwijderen we frictie.
Als gevolg van de toenemende digitalisering wordt het steeds belangrijker om relaties op te bouwen met behulp van digitale interactie. We helpen je om de klantreis te transformeren en te digitaliseren met behulp van het HubSpot platform.
De steeds veranderende verwachtingen van de klant zijn altijd het uitgangspunt. Wat nu werkt, is morgen misschien weer achterhaald. Samen bouwen we een complete feedback loop waarmee je de klantverwachtingen kunt blijven overtreffen.
We gaan samen een beeld vormen van je ideale klant en zijn doelstellingen. Met behulp van marketing- en data-onderzoek, gebruikersgroepen en tools bepalen we de behoeften van je klant.
Met usability testing, profiling, a/b-testen en content-effectiviteitstesten gaan we op zoek naar onvervulde klantbehoeften en brengen we in kaart hoe doeltreffend je klantreis is.
Je wilt niet dat potentiële klanten zich in allerlei digitale bochten moeten wringen om obstakels te overwinnen, nu digitale interactie in B2B steeds belangrijker wordt. Samen bouwen we een solide klantervaring met behulp van bewezen tactieken als CX en UX.
Met CMS Hub kunnen bedrijven elk contactpunt personaliseren. Samen zetten we de HubSpot-technologie in om de krachtigste gepersonaliseerde klantervaring te bieden. Dit betekent onder meer dat we webpagina's bouwen op basis van klantprofielen en op elk contactpunt contextuele ervaringen toevoegen.
(5/5)
Niet alle HubSpot partners zijn hetzelfde.
De #1 HubSpot Consultancy Partner voor bedrijven die slimmer willen groeien.
Wij optimaliseren je commerciële proces met het HubSpot CRM Platform. If not now, when?
Ontvang de laatste inzichten, event updates en productontwikkelingen.